Hartcoherentie oefening

Herken jij één van onderstaande klachten? 

Stress
Burn-out verschijnselen 
Slaapproblemen
Vermoeidheid
Prikkelbaarheid
Hartkloppingen

Hartcoherentie is een effectieve manier om deze klachten te lijf te gaan.
Hieronder vindt je instructievideo’s met korte uitleg over deze oefening. 
Veel rust en plezier gewenst!

Door middel van ademhaling oefen je invloed uit op je hart en daarmee op je emotionele brein. Tevens zorg je voor een betere toevoer van zuurstof naar alle cellen in jouw lichaam. 

Registreer je ademhaling voor 3 minuten met pen en papier. Inademen omhoog, uitademen omlaag. Vergeet niet je pen naar rechts te bewegen. 😉 Probeer niet te forceren en adem zo natuurlijk mogelijk. 

De F staat voor het aantal ademhalingen per minuut. Ik adviseer om te beginnen met F6. Hierbij twee links voor begeleidende video’s: 

Get Yourself Together 

Respiro Guide 

Ga rechtop zitten, zet je voeten stevig op de grond, haal de ademhaling naar je onderbuik, adem rustig en diep (forceer niet), laat de controle los, ontspan en voel je lichaam. 

Ben je benieuwd hoe ik dit toepas tijdens de coachingsessies en hoe je het nog meer kunt inzetten? Boek dan vrijblijvend een ontdekkingssessie! 

Hartcoherentie oefening

Herken jij één van onderstaande klachten? 

Stress
Burn-out verschijnselen 
Slaapproblemen
Vermoeidheid
Prikkelbaarheid
Hartkloppingen

Hartcoherentie is een effectieve manier om deze klachten te lijf te gaan. Hieronder vindt je instructievideo’s met korte uitleg over deze oefening. 

Veel rust en plezier gewenst!

Door middel van ademhaling oefen je invloed uit op je hart en daarmee op je emotionele brein. Tevens zorg je voor een betere toevoer van zuurstof naar alle cellen in jouw lichaam. 

Registreer je ademhaling voor 3 minuten met pen en papier. Inademen omhoog, uitademen omlaag. Vergeet niet je pen naar rechts te bewegen. 😉 Probeer niet te forceren en adem zo natuurlijk mogelijk. 

De F staat voor het aantal ademhalingen per minuut. Ik adviseer om te beginnen met F6. Hierbij twee links voor begeleidende video’s: 

Get Yourself Together 

Respiro Guide 

Ga rechtop zitten, zet je voeten stevig op de grond, haal de ademhaling naar je onderbuik, adem rustig en diep (forceer niet), laat de controle los, ontspan en voel je lichaam. 

Ben je benieuwd hoe ik dit toepas tijdens de coachingsessies en hoe je het nog meer kunt inzetten? Boek dan vrijblijvend een ontdekkingssessie!